Hoe pakken wij jullie boeking aan?
Brilliant Events heeft jarenlange ervaring in Drive-in Shows, het faciliteren van DJ's en artiesten maar ook het verzorgen van licht en geluid voor o.a. trouwceremonie's en bedrijfsevenementen. Om alles zo vlekkenloos te laten verlopen, hebben wij hiervoor een stappenplan ontwikkeld die bestaat uit een 4-tal stappen:
- Stap 1: Jullie vraag in kaart brengen
- Stap 2: Een offerte op maat maken
- Stap 3: Akkoord vanuit jullie zijde
- Stap 4: Vragenlijst toesturen voor detailinformatie
Per stap leggen we uit wat dit betekent en wat we in die stappen doen.
Stap 1: Jullie vraag in kaart brengen
Om ervoor te zorgen dat we jullie vraag goed begrijpen proberen we zoveel mogelijk per e-mail vast te leggen. Op die manier kan iedereen teruglezen wat er gezegd, gevraagd en geantwoord is. Op basis van een aantal vragen die we aan jullie stellen kunnen wij een offerte op maken.
Let op! Doen je of jullie een aanvraag voor een bruiloft? Dan kan het zijn dat we eerst een fysieke afspraak of Skype-call opzetten om een beter beeld te krijgen waar jullie behoefte ligt.
Stap 2: Een offerte op maat
Op basis van de informatie uit stap 1 wordt een offerte opgemaakt. Die zullen wij opmaken via ons offerte-systeem. Hier staan alle onderdelen in benoemd. Klopt er iets niet, willen jullie nog iets toevoegen aan de show? Dat kan altijd! Ook nadat jullie al iets bij ons bevestigd hebben.
Let wel op! Hoe meer jullie vooraf vastleggen hoe beter de prijs is die we bij jullie kunnen neerleggen. Achteraf is het niet mogelijk om er een goed prijspakket van te maken!
Stap 3: Akkoord
In deze stap doen wij eigenlijk niet zoveel. We geven jullie ruim de tijd om de offerte op jullie gemak door te nemen. Indien gewenst kunnen we zelfs een telefonische afspraak inplannen om de offerte nog een keer door te nemen. Deze stap ligt dan ook volledig in jullie handen. Is de offerte akkoord? Dan kunnen jullie de offerte digitaal ondertekenen. (Let op! We zijn op dit moment nog aan het testen met ons systeem, dus het kan zijn dat er niet digitaal ondertekend kan worden, maar dat jullie een reactie in de e-mail moeten zetten met een duidelijk akkoord. Dit laten we jullie gedurende het proces even weten).
Stap 4: Vragenlijst toesturen voor detailinformatie
Om er zorg voor te dragen dat alles vlekkenloos verloopt op jullie feest sturen we een vragenlijst aan jullie toe. In deze vragenlijst stellen we vragen zoals de bereikbaarheid van de feestlocatie, stroompunten, hoogte van plafond maar ook of er een ceremoniemeester of event-manager op locatie aanwezig is waarmee we moeten schakelen.
In de vragenlijst zullen we ook gedetailleerde vragen stellen over de gewenste muziek, speciale momenten én richtlijnen.
Let op! Deze vragenlijst worden alleen gestuurd als er een complete show incl. apparatuur (licht & geluid) en Allround DJ bij ons wordt afgenomen. Tevens is er dan
sprake is van een Bruiloft, Bedrijfsfeest, Schoolfeest, Studentenfeest of
Verjaardagsfeest.
Deze vragenlijst verwachten we uiterlijk 2 weken van tevoren terug. Zo kan de DJ zich goed voorbereiden op jullie feest!
Heb je nog vragen? Stuur gerust een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel ons op +31(0)6 573 68 666